Number of the records: 1  

Trendy v rozvoji marketingového manažmentu firiem v novom trhovom prostredí

  1. Title Trendy v rozvoji marketingového manažmentu firiem v novom trhovom prostredí
    TranslationCurrent trends in marketing management development of companies in new market environment
    Author infoaut. Gabriela Bartáková
    Author Bartáková Gabriela EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 4 (december 2003), s. 9-14. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords prostredie ekonomické * globalizácia * zákazníci * konkurencia trhová * marketing * manažment * logistika * produkcia * spotrebitelia
    AnnotationZákladné charakteristiky nového trhového prostredia. Definícia marketingovej príležitosti. Orientácia útvarov v rámci organizačnej štruktúry na zákazníka. Spôsoby reakcie producentov a sprostredkovateľov na nové trendy v rozvoji marketingového manažmentu.
    DatabaseARTICLES
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.