Number of the records: 1
Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu
Title Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu Translation Destination marketing management on the international tourism market Author info Ľudmila Novacká Author Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 4 (december 2003), s. 46-51. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords manažment * marketing * kooperácia * agentúry * trh * ruch cestovný medzinárodný Annotation Destinačný marketingový manažment na trhu medzinárodného cestovného ruchu si vyžaduje kooperáciu štátneho, súkromného a verejného sektora. Národná turistická organizácia je zodpovedná za rozvoj cestovného ruchu a zvyšovanie jeho výkonov. Prehľad inštitúcií a hlavných úloh národných turistických organizácií vo svete. Marketingové aktivity národných marketingových agentúr s cieľom penetrácie a zvyšovania podielu na trhu cestovného ruchu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1