Number of the records: 1  

[Marketingový výskum]

  1. Title [Marketingový výskum]
    Author inforec. Mária Hasprová
    Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Dialógy o ekonomike a riadení : odborno-informačný časopis pre členov Klubu ekonómov Ekonomickej univerzity a jej absolventov. Roč. 6, č. 17 (február 2004), s. 105-107. - Bratislava : Klub ekonómov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2004. ISSN 1335-4582
    Review document Marketingový výskum / Kornélia Richterová a kolektív. - Bratislava : Ekonóm, 2002, dotlač 2003
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výskum * stratégia marketingová * nástroje marketingové * recenzie
    AnnotationCieľom učebnice je poskytnúť a zhodnotiť špecifickú oblasť marketingového výskumu aj na Slovensku a vytvoriť tak základ - teoretickú, metodologickú a analytickú bázu pre ďalšie bádanie v oblasti marketingového výskumu. Učebnica približuje metódy relevantné pre všetky kroky procesu riešenia projektu marketingového výskumu - od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich analýzu a interpretáciu vyúsťujúcu do záverečnej správy.
    DatabaseARTICLES
    References (1) - BOOKS
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 17-20

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.