Number of the records: 1
Činnosť PUBLIC RELATIONS v podmienkach mediálnej krízy
Title Činnosť PUBLIC RELATIONS v podmienkach mediálnej krízy Translation PR solutions to media crisis Author info Tadeusz Leczykiewicz, prekl. Jana Lasicová Author Leczykiewicz Tadeusz Another authors Lasicová Jana (Translator) Source document Politické vedy : časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy. Roč. 6, č. 4 (2003), s. 100-110. - Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB, 2003. ISSN 1335-2741 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Keywords práca s verejnosťou * stratégia marketingová * manažment krízový * komunikácia manažérska * organizácie * kríza * mienka verejná * prostriedky masovokomunikačné Annotation "Public relations" (PR) ako súčasť marketingovej stratégie. Príprava organizácie na mediálnu krízu. Zmena modelu neverejnej krízy na krízu mediálnu. Základná úloha činnosti PR v situácii mediálnej krízy. Úlohy PR v organizácii. Spôsoby varovania organizácie zo strany verejnosti v okolí organizácie. Výsledky prieskumov ako základ pre tvorbu plánov PR. Prostriedky PR v podmienkach mediálnej krízy. Základné stratégie organizácie v prípade mediálnej krízy. Správna komunikácia s médiami. "Crisis management" - činnosť PR uskutočňovaná v situácii mediálnej krízy organizácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1