Number of the records: 1  

Činnosť PUBLIC RELATIONS v podmienkach mediálnej krízy

  1. Title Činnosť PUBLIC RELATIONS v podmienkach mediálnej krízy
    TranslationPR solutions to media crisis
    Author infoTadeusz Leczykiewicz, prekl. Jana Lasicová
    Author Leczykiewicz Tadeusz
    Another authors Lasicová Jana (Translator)
    Source document Politické vedy : časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy. Roč. 6, č. 4 (2003), s. 100-110. - Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB, 2003. ISSN 1335-2741
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords práca s verejnosťou * stratégia marketingová * manažment krízový * komunikácia manažérska * organizácie * kríza * mienka verejná * prostriedky masovokomunikačné
    Annotation"Public relations" (PR) ako súčasť marketingovej stratégie. Príprava organizácie na mediálnu krízu. Zmena modelu neverejnej krízy na krízu mediálnu. Základná úloha činnosti PR v situácii mediálnej krízy. Úlohy PR v organizácii. Spôsoby varovania organizácie zo strany verejnosti v okolí organizácie. Výsledky prieskumov ako základ pre tvorbu plánov PR. Prostriedky PR v podmienkach mediálnej krízy. Základné stratégie organizácie v prípade mediálnej krízy. Správna komunikácia s médiami. "Crisis management" - činnosť PR uskutočňovaná v situácii mediálnej krízy organizácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.