Number of the records: 1  

Vybrané problémy kvality služieb regiónu CR

  1. Title Vybrané problémy kvality služieb regiónu CR
    Author infoGabriela Bartáková
    Author Bartáková Gabriela EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Ekonomická analýza služieb a cestovného ruchu v povodí Dunaja a Váhu : zborník príspevkov k riešenej výskumnej úlohe. S. 190-193. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1997. ISBN 80-225-0931-0
    NotePríspevok tematicky i obsahovo nadväzuje na výskumnú úlohu GAT č. 18-519-412 Ekonomická analýza služieb a cestovného ruchu v povodí Dunaja a Váhu
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Keywords ruch cestovný * služby * podnik služieb * kvalita * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * stratégia podniková
    AnnotationKvalita ponúkaného produktu, vrátane kvality služieb ako cieľ každého podniku ľubovoľného odvetvia. Oblasť služieb vo výskumnej správe KSaCR za rok 1994. Problematika kvality služieb. Zákazník ako základná cieľová orientácia stratégie kvality každého podniku. "Kvalita" - kľúčový faktor rozhodovania o kúpe. Nová požiadavka smerujúca k rastu odbornej spôsobilosti a k zmene vzťahov personálu k zákazníkovi. Riešenie problémov - vypracovanie noriem kvality a tzv. projektu kvality.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.