Number of the records: 1  

Od transakčného marketingu k relačnému marketingu

  1. Title Od transakčného marketingu k relačnému marketingu
    TranslationEvolution from transaction marketing to relationship marketing and CRM
    Author infoElvíra Dudinská, Ivan Tjutčev
    Author Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Co-authors Tjutčev Ivan
    Source document Acta Oeconomica Cassoviensia No 7. S. 105-113. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana. ISBN 80-225-1713-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * podnikanie * politika podnikania * politika podniková * cykly obchodné * zákazníci * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationKoncept transakčného marketingu. Konkurencia orientovaná na produkty a konkurencia orientovaná na zákazníkov. Základná charakteristika transakčného a relačného chápania podnikania. Relačný (vzťahový) marketing. Definovanie relačného marketingu. Maximalizácia hodnoty pre zákazníka. Hľadiská na posudzovanie hodnoty vzťahu so zákazníkmi.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.