Number of the records: 1  

Marketingová stratégia Slovenskej agentúry pre cestovný ruch na obdobie rokov 2001-2006

  1. Title Marketingová stratégia Slovenskej agentúry pre cestovný ruch na obdobie rokov 2001-2006
    TranslationMarketing strategy of SACR for the period 2001-2006
    Author infoaut. Ivana Magátová
    Author Magátová Ivana
    Source document Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia : Bratislava 24. apríla 2003. S. 13-18. - Bratislava : NITVV, 2003 / Veszprémi Sirotková Anna ; Obchodná fakulta EU Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené. ISBN 80-968342-4-X
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * ruch cestovný aktívny * ruch cestovný domáci * ruch cestovný zahraničný * stratégia marketingová * Slovensko * 2001-2006 * Slovenská agentúra pre cestovný ruch * propagácia * trh zahraničný * organizácie medzinárodné
    AnnotationRozvoj cestovného ruchu na Slovensku v období rokov 1950-1998. Trendy rozvoja cestovného ruchu do roku 2020. Ciele stratégie marketingu a štátnej propagácie. Základná teritoriálna orientácia cestovného ruchu Slovenska. Aktívny zahraničný cestovný ruch. Vybnrané forma pôsobenia na zahraničných trhoch. Zahraničné zastúpenia a medzinárodná spolupráca. Stratégia ponúk Slovenska na cieľových trhoch. Zameranie aktivít a základné ciele na domácom trhu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.