Number of the records: 1
Destination marketing management and national tourist organizations
Title Destination marketing management and national tourist organizations Translation Destinačný marketingový manažment a národné turistické organizácie Author info aut. Ľudmila Novacká Author Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia : Bratislava 24. apríla 2003. S. 43-45. - Bratislava : NITVV, 2003 / Veszprémi Sirotková Anna ; Obchodná fakulta EU Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené. ISBN 80-968342-4-X Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * manažment * marketing * ruch cestovný domáci * ruch cestovný zahraničný * organizácia Annotation Úloha destinačného marketingového manažmentu - vyžaduje spoluprácu štátnych a súkromných spoločností a verejného sektora. Národné turistické organizácie (NTO) - zodpovedajú za vývoj cestovného ruchu. Inštitúcie a hlavné úlohy NTO v krajinách. Snaha o rozšírenie cestovného ruchu za hranice krajiny. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1