Number of the records: 1  

Výhody investic do podlinkové reklamy

  1. Title Výhody investic do podlinkové reklamy
    Author infoaut. Petr Václavek
    Author Václavek Petr
    Source document Marketing magazine. Č. 6 (2004), s. 30-31. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * reklama vonkajšia * komunikácia * komunikácia marketingová * propagácia priama * stratégia marketingová * investície
    AnnotationZhodnotenie investícií do reklamnej komunikácie. Výhody investovania do podlinkových aktivít. Základná výhoda podlinkovej komunikácie. Celosvetový pomer investícií do reklamy a podlinková komunikácia. Schopnosti podlinkovej agentúry.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.