Number of the records: 1  

Význam marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM ako konkurenčného faktora

  1. Title Význam marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM ako konkurenčného faktora
    TranslationMarketing strategy orientation on TQEM as competitor factor
    Author infoaut. Adrián Podskľan
    Author Podskľan Adrián
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 2 (2004), s. 38-40. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * environmentalistika * riadenie kvality * stratégia podniková * výhody konkurenčné
    AnnotationPoznanie základných princípov manažérstva kvality, environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci patrí medzi strategické nástroje umožňujúce vytvorenie podmienok zlepšenia pozície na trhu. Komplexné environmentálne manažérstvo kvality (TQEM - Total quality environmental management). Význam marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM ako konkurenčného faktora.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.