Number of the records: 1
Význam marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM ako konkurenčného faktora
Title Význam marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM ako konkurenčného faktora Translation Marketing strategy orientation on TQEM as competitor factor Author info aut. Adrián Podskľan Author Podskľan Adrián Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 2 (2004), s. 38-40. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * environmentalistika * riadenie kvality * stratégia podniková * výhody konkurenčné Annotation Poznanie základných princípov manažérstva kvality, environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci patrí medzi strategické nástroje umožňujúce vytvorenie podmienok zlepšenia pozície na trhu. Komplexné environmentálne manažérstvo kvality (TQEM - Total quality environmental management). Význam marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM ako konkurenčného faktora. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1