Number of the records: 1  

[Firmy a médiá]

  1. Title [Firmy a médiá]
    Author infoaut. František Múčka
    Author Múčka František
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 25 (24. júna 2004), s. 22-27. - Bratislava : TREND Holding, 2004. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Keywords médiá * reklama * firmy * inovácia * marketing * peoplemetre
    AnnotationZ obsahu: Kto a ako vytvára obraz firmy v médiách. Inovácie chýbajú aj sektoru marketingu a médií. Podľa peoplemetrov bude menej viac. Nový spôsob merania by mal zreálniť sledovanosť staníc. Informovať o problémoch sa vyplatí, ak je jasné ako na to. Problémy môžu vzniknúť, ani sa nenazdáme ako.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 21-30 + 3 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.