Number of the records: 1  

Proces strategickej zmeny na zákaznicky orientovanú spoločnosť

  1. Title Proces strategickej zmeny na zákaznicky orientovanú spoločnosť
    Author infoaut. Ľuboslava Novotná
    Author Novotná Ľuboslava
    Source document Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 130-136. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1737-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výrobky * zákazníci
    AnnotationPodnikanie a stratégie v podnikaní. Konkurencieschopnosť podnikov. Dve dimenzie konkurencie. Od produktovej k zákazníckej orientácii. Zákazník ako najvyššia priorita. Riadenie vzťahov so zákazníkmi.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.