Number of the records: 1
Využití referenčních skupin v reklamě
Title Využití referenčních skupin v reklamě Author info aut. Marcela Zamazalová Author Zamazalová Marcela Source document Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 188-193. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1737-2 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords komunikácia marketingová * médiá * inzercia * reklama Annotation Referenčná skupina - definícia. Využívanie vplyvu referenčných skupín na spotrebné chovanie v marketingu s cieľom pritiahnuť pozornosť k reklame a tak podporiť úspešnosť reklamných kampaní. Sledovanie inzercie v časopisoch Ekonom, Euro. - najčastejšie použitý typ referenčných skupín, zapojenie referenčných skupín podľa značky produktu, oblasti, pre ktoré boli najčastejšie referenčné skupiny využité, najčastejšie využívané prostredie pre inzerciu so zapojením referenčných skupín... Database ARTICLES
article
Number of the records: 1