Number of the records: 1  

Využití referenčních skupin v reklamě

  1. Title Využití referenčních skupin v reklamě
    Author infoaut. Marcela Zamazalová
    Author Zamazalová Marcela
    Source document Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 188-193. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1737-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords komunikácia marketingová * médiá * inzercia * reklama
    AnnotationReferenčná skupina - definícia. Využívanie vplyvu referenčných skupín na spotrebné chovanie v marketingu s cieľom pritiahnuť pozornosť k reklame a tak podporiť úspešnosť reklamných kampaní. Sledovanie inzercie v časopisoch Ekonom, Euro. - najčastejšie použitý typ referenčných skupín, zapojenie referenčných skupín podľa značky produktu, oblasti, pre ktoré boli najčastejšie referenčné skupiny využité, najčastejšie využívané prostredie pre inzerciu so zapojením referenčných skupín...
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.