Number of the records: 1  

Marketingová koncepcia pre rozvoj regiónov

  1. Title Marketingová koncepcia pre rozvoj regiónov
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 194-200. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords rozvoj regionálny * marketing regionálny * nástroje marketingové * práca s verejnosťou
    AnnotationPodstata, význam a aktívne využitie regionálneho marketingu v praxi miest a obcí. Marketingové nástroje a ich využitie v rozvoji regiónu - produkt, cena, distribúcia, komunikácia, public relations.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.