Number of the records: 1  

Dimenzie marketingu na začiatku tretieho tisícročia

  1. Title Dimenzie marketingu na začiatku tretieho tisícročia
    TranslationMarketing Dimensions at the Beginning of the Third Millennium
    Author infoaut. Štefan Majtán, Anna Majtánová
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Majtánová Anna EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená
    Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 52, č. 5 (2004), s. 584-597. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * imidž * podnik * komunikácia firemná * globalizácia * riadenie podnikové * systémy informačné marketingové
    AnnotationVývoj a základné tendencie rozvoja marketingu. Úloha marketingu v podniku - v oblasti riadenia, organizácie, plánovania a kontroly. Marketingový informačný systém v podniku.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - ARTICLES
    (2) - BOOKS
    No. of Archival CopyE04 00175-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    : E04 00333-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-5

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.