Number of the records: 1  

Adaptácia metodiky marketingu v súvislosti s nástupom globálnych médií

  1. Title Adaptácia metodiky marketingu v súvislosti s nástupom globálnych médií
    Author infoEduard Urban
    Author Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 5-18. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * internet * podnikanie * elektronizácia * systémy informačné podnikové * marketing interaktívny
    AnnotationDopad internetu a elektronického podnikania na trh a marketingové prostredie. Elektronické podnikanie ako nevyhnutná súčasť firemnej stratégie. Budovanie marketingového informačného systému pomocou internetu - zber marketingových informácií firmou, informačný tok smerom k zákazníkom. Špecifické charakteristiky on-line marketingu - individuálny marketing, interaktivita. Zmena jednosmernej komunikácie na obojsmernú.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.