Number of the records: 1  

Tendencie v stratégii medzinárodného marketingu

  1. Title Tendencie v stratégii medzinárodného marketingu
    Author infoEduard Urban
    Author Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 19-22. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * štandardizácia * riadenie * adaptácia * trh zahraničný
    AnnotationŠtandardizácia medzinárodného riadenia marketingu. Adaptácia podľa lokálnych špecifík zahrahičných trhov. Imperatívy a tendencie v rámci medzinárodného marketingu. 1. Potreba nasledovať komplikovaný vývoj medzinárodného prostredia a špecifiká krajín, s ktorými chce podnik spolupracovať. 2. Potreba zvoliť si formu vstupu na trh. 3. Prehodnotenie domácej marketingovej politiky na úrovni jednej alebo viacerých krajín. 4. Potreba implementovať štruktúry pre potreby medzinárodného marketingu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.