Number of the records: 1  

K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu

  1. Title K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu
    Author infoEduard Urban
    Author Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 23-26. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * prostredie ekonomické * trh svetový * stratégia marketingová
    AnnotationImperatívy a tendencie v rámci medzinárodného marketingu. Potreba nasledovať zložitý vývoj medzinárodného prostredia a špecifiká krajín, s ktorými chce podnik spolupracovať. Potreba implementovať štruktúry na základe vývoja prostredia a stratégií medzinárodného marketingu. Podnik musí postupovať na základe určitého procesu a prijať príslušné opatrenia. Strategické rozhodnutia musia byť realizované s ohľadom na zmeny v prostredí a v tendenciách stratégií marketingu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.