Number of the records: 1  

Aplikace statistických metod v marketingovém výzkumu

  1. Title Aplikace statistických metod v marketingovém výzkumu
    Author infoIveta Šimberová
    Author Šimberová Iveta
    Source document Kvantitatívne metódy v ekonómii a podnikaní : 7. medzinárodná vedecká konferencia : zborník : Bratislava, 29. a 30. marec 2001. S. 391-365. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2001 / Bolgáč Ján ; Krasňanská Jarmila ; Mácová Miroslava ; Szomolányi Karol ; Šeleng Martin ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta hospodárskej informatiky. ISBN 80-225-1382-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords spokojnosť zákazníkov * marketing * vzťahy medziľudské * komunikácia * výskum * metódy štatistické * analýza korelačná * analýza zhluková
    AnnotationVýsledky predvýskumu týkajúceho sa aplikácie modernej marketingovej filozofie - totálneho uspokojenia zákazníka /TCS/ v českých firmách. K spracovaniu dát boli použité štatistické metódy - korelačná analýza, zhluková hierarchická analýza s využitím euklidovej metriky a metódy najvzdialenejšieho suseda.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.