Number of the records: 1  

Procesný prístup v manažérstve kvality - zbytočná byrokracia alebo efektívny prínos pre podnik?

  1. Title Procesný prístup v manažérstve kvality - zbytočná byrokracia alebo efektívny prínos pre podnik?
    Author infoIgor Meňovský
    Author Meňovský Igor
    Source document Personálny a mzdový poradca podnikateľa. Č. 15 (2004), s. 119-130. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2004. ISSN 1335-1508
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords kvalita * riadenie procesné * manažerizmus * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * normy ISO * normy kvality * efektívnosť * riadenie ľudských zdrojov * systém riadenia kvality
    AnnotationVývoj systémov manažérstva kvality. Definícia procesného systému riadenia. Procesný prístup. Sledovanie účinnosti a efektívnosti procesu. Príklad začlenenia procesu manažérstva ľudských zdrojov podľa ISO 9001:2000. Základné charakteristiky procesného systému. Manažérstvo kvality. Monitorovanie a vyhodnocovanie parametrov procesov. Identifikácia procesov. Vymedzenie procesov v súvislosti s ich merateľnosťou ich vstupov a výstupov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 8-15

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.