Number of the records: 1  

Globalizácia a zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov

  1. Title Globalizácia a zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov
    Author infoHelena Nízka
    Author Nízka Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 3 (2004), s. 9-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords globalizácia * podnik malý * podnik stredný * konkurencieschopnosť * stratégia podniková * marketing strategický * prostredie podnikateľské
    AnnotationGlobalizácia - celosvetové rozšírenie trhových vzťahov a odbúranie bariér vstupu na trhy = príležitosti i riziká. Čo je a čo nie je globalizácia. Príležitosti a riziká globalizácie pre MSP. Príležitosti na strane dopytu. Mysli globálne, konaj lokálne. Riziká na strane ponuky, riziká na strane dopytu. Návrhy na zvýšenie konkurencieschopnosti MSP - konkurenčné stratégie - stratégia koncentrácie a špecializácie /stratégia pre trhových štrbinárov/. Regionálna kooperácia v internetovom marketingu. Corporate Identity. Nevyhnutnosť firmy stále sa zaoberať zmenami vo svojom marketingovom prostredí, využívať zmeny v elektronickom marketingu, stratiť obavy pred svetovými trhmi a využívať nové príležitosti pre svoju firmu, reagovať rýchlo.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.