Number of the records: 1
Globalizácia a zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov
Title Globalizácia a zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov Author info Helena Nízka Author Nízka Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 3 (2004), s. 9-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords globalizácia * podnik malý * podnik stredný * konkurencieschopnosť * stratégia podniková * marketing strategický * prostredie podnikateľské Annotation Globalizácia - celosvetové rozšírenie trhových vzťahov a odbúranie bariér vstupu na trhy = príležitosti i riziká. Čo je a čo nie je globalizácia. Príležitosti a riziká globalizácie pre MSP. Príležitosti na strane dopytu. Mysli globálne, konaj lokálne. Riziká na strane ponuky, riziká na strane dopytu. Návrhy na zvýšenie konkurencieschopnosti MSP - konkurenčné stratégie - stratégia koncentrácie a špecializácie /stratégia pre trhových štrbinárov/. Regionálna kooperácia v internetovom marketingu. Corporate Identity. Nevyhnutnosť firmy stále sa zaoberať zmenami vo svojom marketingovom prostredí, využívať zmeny v elektronickom marketingu, stratiť obavy pred svetovými trhmi a využívať nové príležitosti pre svoju firmu, reagovať rýchlo. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1