Number of the records: 1  

Business intelligence a druhá vlna CRM

  1. Title Business intelligence a druhá vlna CRM
    Author infoJana Chuchvalcová, Martin Illner
    Author Chuchvalcová Jana (Interwiewer)
    Co-authors Illner Martin (Interviewee)
    Source document Bankovnictví : měsíčník Hospodářských novin. Roč. 12 (40), č. 9 (2004), s. 36-37. - Praha : Economia, 2004. ISSN 1213-4273
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 681.3.07 - Uchovávanie dát. Vstupy. Výstupy
    Keywords technológie informačné * bankovníctvo * banky * sklad dát * informácie strategické * systém CRM
    AnnotationAplikácie spoločnosti Oracle pomáhajú analyzovať a riadiť ziskovosť firiem, podporovať plánovanie a rozpočtovanie, či podporovať zavádzanie podnikovej stratégie. Rozhovor s generálnym riaditeľom Oracle Czech o možnostiach ako tieto riešenia využiť v bankovom a finančnom sektore. Ponuka v riešení v oblasti vzťahu so zákazníkom. Implementácie CRM systémov. BI - Business Intelligence je nástroj pre strategický a operatívny reporting a pre dodávku informácií pre strategické a operatívne riadenie firiem.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 6-12 + 1 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.