Number of the records: 1
Ekonomika a marketing v chove oviec v Slovenskej republike
Title Ekonomika a marketing v chove oviec v Slovenskej republike Translation Economy and marketing of the sheep rearing in the Slovak Republic Author info Ivana Hudáková Author Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomika poľnohospodárstva. Roč. 4, č. 3 (2004), s. 47-51. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2004. ISSN 1335-6186 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku Keywords chov zvierat * ovčiarstvo * produkcia * predaj * marketing * zisk * analýzy Annotation Produkcia a predaj jatočných oviec, ovčieho mlieka a jednotlivých ovčích výrobkov v SR. Analýza výrobno-ekonomických výsledkov, ktorých snahou je dosiahnuť ziskovosť na Slovensku v chove oviec a tiež na základe SWOT analýzy určiť silné a slabé stránky, hrozby a príležitosti v chove oviec na Slovensku. Z vývoja predaja a cien chovu oviec vyplýva, že toto odvetvie živočíšnej výroby má perspektívu rozvoja. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1