Number of the records: 1  

Ekonomika a marketing v chove oviec v Slovenskej republike

  1. Title Ekonomika a marketing v chove oviec v Slovenskej republike
    TranslationEconomy and marketing of the sheep rearing in the Slovak Republic
    Author infoIvana Hudáková
    Author Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomika poľnohospodárstva. Roč. 4, č. 3 (2004), s. 47-51. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2004. ISSN 1335-6186
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku
    Keywords chov zvierat * ovčiarstvo * produkcia * predaj * marketing * zisk * analýzy
    AnnotationProdukcia a predaj jatočných oviec, ovčieho mlieka a jednotlivých ovčích výrobkov v SR. Analýza výrobno-ekonomických výsledkov, ktorých snahou je dosiahnuť ziskovosť na Slovensku v chove oviec a tiež na základe SWOT analýzy určiť silné a slabé stránky, hrozby a príležitosti v chove oviec na Slovensku. Z vývoja predaja a cien chovu oviec vyplýva, že toto odvetvie živočíšnej výroby má perspektívu rozvoja.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.