Number of the records: 1
Zákaznícke centrá - cesta k zvyšovaniu kvality železničnej dopravy na Slovensku
Title Zákaznícke centrá - cesta k zvyšovaniu kvality železničnej dopravy na Slovensku Translation Customers' centres - way to quality improvement of railway transport in Slovakia Author info Alžbeta Bieliková, Viera Bartošová, Darina Chlebíková Author Bieliková Alžbeta Co-authors Bartošová Viera Chlebíková Darina Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 3 (2004), s. 23-24. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami Keywords kvalita * doprava železničná * služby dopravné * zákazníci * komunikácia * Železničná spoločnosť, a.s Annotation Požiadavky na konkurencieschopnosť železničnej dopravy. Aplikácia zásad manažérstva kvality. Opatrenia na zdokonalenie komunikácie so zákazníkmi v Železničnej spoločnosti, a.s. Proces tvorby zákazníckych centier na Slovensku. Orientácia služieb zákazníckych centier. Hlavným cieľom prevádzky zákazníckych centier je postupné zabezpečovanie informačných a doplnkových služieb pre zákazníkov tak, aby sa pri výbere dopravcu pre svoje cesty rozhodli pre Železničnú spoločnosť, a.s. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1