Number of the records: 1  

Sex v reklamě - ano, ale pozor...

  1. Title Sex v reklamě - ano, ale pozor...
    Author infoPetr Zenkner
    Author Zenkner Petr
    Source document Marketing magazine. Č. 9 (2004), s. 14-15. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * podpora predaja * ženy * muži * produkty * firmy * etika * konzervativizmus * Česko
    AnnotationŽenské telo ako súčasť reklamy a prostriedok na podporu predaja. Pohlavie v reklame a druh propagovaného produktu. Vekové skupiny a ich postoje k reklame. Etické princípy v reklame. Estetický pohľad tvorcov reklamy a pohľad zákazníkov. Možné riziko erotickej reklamy - na úkor propagovaného produktu. Postoj českej verejnosti voči reklamám so sexuálnymi motívmi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.