Number of the records: 1  

Corporate identity : představte se naplno

  1. Title Corporate identity : představte se naplno
    Author infoDaniel Cahel
    Author Cahel Daniel
    Source document Marketing magazine. Č. 9 (2004), s. 52-53. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords identita podniková * stratégia podniková * správa podniku * imidž * kultúra podniková * logo * komunikácia externá * komunikácia interná * zákazníci * zamestnanci * konkurencia trhová
    AnnotationCieľ každej úspešnej firmy - urobiť dojem, odlíšiť sa od konkurencie, získať zákazníka. Vysvetlenie pojmu "corporate identity "(CI). CI ako dôležitý prvok existencie firmy, založenej na jej histórii, filozofii, technológii,ľuďoch, na jej kultúrnych hodnotách a stratégii. Logo, firemná kultúra , interná a externá komunikácia ako súčasť CI.CI zamierená na služby a výrobky, prostredie výroby a predaja , poskytované informácie a interné prostredie firmy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.