Number of the records: 1
CRM - řízení vztahů se zákazníky
Title CRM - řízení vztahů se zákazníky Author info Jaromír Veber Author Veber Jaromír Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2002 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 7. november 2002. S. 79-81. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2002 / Majtán Miroslav ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1616-3 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords systém CRM * pojmy * manažment * zákazníci * firmy * koncepcie * produkty softvérové Annotation Pojem CRM (Customer Relationship Management). Koncipovanie vzťahov so zákazníkmi v niekoľkých fázach. Stratifikácia. Schéma rozvrstvenia zákazníkov.Cieľom príspevku je presvedčiť o tom, že vzťahy so zákazníkmi na prahu tretieho tisícročia je treba budovať na nových základoch, adekvátnych výskumu roly zákazníka v súčasných podmienkach podnikania. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1