Number of the records: 1  

Celebrity jako odrůda značek

  1. Title Celebrity jako odrůda značek
    Author infoFilip Kahoun
    Author Kahoun Filip
    Source document Marketing magazine. Č. 10 (2004), s. 80-81. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords značky výrobkov * značky kvality * marketing * reklama * médiá * hudba * šport * politika * osobnosť
    AnnotationZavedenie ľudskej značky a potreba koncepcie jej komunikačnej politiky. Brand manažéri a presadzovanie identity ľudskej značky. Recipročný vzťah medzi celebritami a médiami. Vplyv médií na dĺžku životného cyklu ľudskej značky. Ľudské značky a public relation. Pokračovanie v budúcom čísle.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.