Number of the records: 1
10 smrtelných marketingových hříchů
Title 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat Author info Philip Kotler, překlad: Jiří Adamík, Josef Malý Author Kotler Philip Another authors Adamík Jiří (Translator) Malý Josef (Translator) Issue data Praha : Grada Publishing , 2005. - 139 s. ISBN 80-247-0969-4 Document kind monographs Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * firmy * analýza trhu * zákazníci * správanie spotrebiteľa * výskum * konkurencia * zamestnanci * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * obchod * plánovanie * produkty * komunikácia * značky výrobkov * efektívnosť ekonomická * technológie nové * poradenstvo Database BOOKS Copy count 9, currently available 6, at library only 3 Call number 796549, 796550, 796610, 796623, 804382, 804900-804902, 819204
book
Call number Location Sublocation Info 796549 SEK Sklad knižničného fondu availaible 796550 SEK Sklad knižničného fondu availaible 796610 SEK Sklad knižničného fondu availaible 796623 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 804900 SEK Pobočka SEK Košice availaible 804901 SEK Pobočka SEK Košice availaible 804902 SEK Pobočka SEK Košice In-Library Use Only 819204 SEK Sklad knižničného fondu availaible 804382 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu In-Library Use Only
Number of the records: 1