Number of the records: 1  

BECKHAM jako samospasitelná značka ?

  1. Title BECKHAM jako samospasitelná značka ?
    Author infoAndrea Votrubová
    Author Votrubová Andrea
    Source document Marketing magazine. Č. 10 (2004), s. 16-17. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords značky výrobkov * značky kvality * reklama * podpora predaja * stratégia marketingová * konkurencia * zisk * šport * osobnosť * Beckham, D.
    AnnotationDavid Beckham, futbalista Realu Madrid, a jeho geograficko-marketingová funkcia preniknúť medzi fanúšikov Ďalekého východu. Futbalové kluby nie len ako tímy, ale aj ako marketingové značky. Ekonomická politika Realu Madrid postavená na využívaní mien najlepších hráčov sveta. Nárast počtu fanúšikov a zároveň nárast spotrebiteľov výrobkov f. Nike, Adidas, Pepsi, Gillette. Konkurenčný boj firiem pri využívaní celebrít ako značky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.