Number of the records: 1  

Po čem volá marketingový mix a zákazník ?

  1. Title Po čem volá marketingový mix a zákazník ?
    Author infoJitka Veselá
    Author Veselá Jitka
    Source document Marketing magazine. Č. 10 (2004), s. 24-26. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * firmy * produktivita * náklady * špecializácia podniku * služby * zákazníci
    AnnotationFirmy poskytujúce služby a význam správnej marketingovej stratégie. Dôležité prvky marketingu : výrobok, cena, miesto, propagácia a ľudia. Zamestnanci firmy a ich podiel na zvyšovaní produktivity. Možnosti znižovania nákladov vo firme poskytujúcej služby. Zapájanie zákazníka do činnosti firmy a s tým súvisiace znižovanie nákladov (samoobslužné reštaurácie ). Špecializácia firiem a znižovanie nákladov. Budovanie pozitívneho vzťahu zamestnancov k zákazníkom. Spokojnosť zákazníkov s poskytovanými službami ako hnacia sila pre hľadanie ďalších cieľov firmy. Náklady dovolené trhom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.