Number of the records: 1  

Základné kroky metodiky tvorby marketingovej stratégie

  1. Title Základné kroky metodiky tvorby marketingovej stratégie
    Author infoŠtefan Majtán
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2002 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 7. november 2002. S. 156-158. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2002 / Majtán Miroslav ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1616-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * stratégia podniková * analýza swot * metodika
    AnnotationKomplexný prístup k marketingovej stratégii podnikov. Základné kroky metodiky tvorby marketingovej stratégie. Charakteristika 6 základných krokov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.