Number of the records: 1  

Marketingovo orientovaná cenová politika neziskových organizácií

  1. Title Marketingovo orientovaná cenová politika neziskových organizácií
    Author infoViera Kratochvílová
    Author Kratochvílová Viera
    Source document Medzinárodné vzťahy na prahu 3. tisícročia : rozširovanie EÚ ako míľnik? : 1. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov : zborník prác. S. 114-118. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2002 / Mattoš Boris ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta medzinárodných vzťahov. ISBN 80-225-1562-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.53 - Cenová politika
    Keywords organizácie neziskové * politika cenová * marketing * stratégia podniková * prostredie podnikové * ceny služieb * vzdelávanie
    AnnotationAnalýza marketingových faktorov, ktoré ovplyvňujú cenovú politiku neziskových organizácií. Vzdelávacie organizácie a cenová politika. Základné faktory pôsobiace na cenu služieb v oblasti vzdelávania. Faktory, ktoré ovplyvňujú cenovú politiku vzdelávacích organizácií: náklady, marketingové ciele, životný cyklus služby. kvalita a imidž, portfólio služieb, zákazníci - spotrebitelia služby, pružnosť dopytu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.