Number of the records: 1  

Letáky konkurujú reklame

  1. Title Letáky konkurujú reklame
    Author infoJana Bokorová
    Author Bokorová Jana
    Source document Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 8, č. 11 (2004), s. 28-29. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * spotrebitelia * nástroje marketingové * analýzy * informácie * Slovensko * prostriedky reklamné * Leaflet Monitor
    AnnotationAž 80 perc. respondentov na Slovensku akceptuje letáky ako reklamnú informáciu. Cieľom letákových aktivít je hlavne slúžiť orientácii spotrebiteľov. Slovensko zaznamenáva pozitívny trend v oblasti letákov. Letáky ako dôležitý marketingový nástroj. Leaflet Monitor - jeho charakteristika a úloha. Obchodné reťazce spolupracujúce s Leaflet Monitorom. Informácie dostupné z analýz Leaflet Monitoru.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.