Number of the records: 1  

Marketing bankových produktov

  1. Title Marketing bankových produktov
    TranslationMarketing of banking products
    Author infoJaroslav Belás
    Author Belás Jaroslav
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 33, č. 4 (2004), s. 447- 455. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2004. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * bankovníctvo * banky * produkty * pojmy * politika cenová * komunikácia * ceny * marketing mix
    AnnotationTeoretické aspekty bankového marketingu. Definícia bankových produktov. Predmet vzťahu medzi bankou a zákazníkom. Analýza problému dôveryhodnosti banky. Produkt a jeho ponuka. Cenová politika. Komunikačná politika. Distribučná politika banky. Riadenie ľudských zdrojov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.