Number of the records: 1  

4P STV

  1. Title 4P STV : aký je marketing ?
    Author infoIvana Šimlovičová, Vladislav Doktor, Martin Mazág
    Author Šimlovičová Ivana
    Co-authors Doktor Vladislav
    Mazág Martin
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 11 (november 2004). - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004
    Marketing & Media. s. 11-15. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Keywords televízia * Slovensko * prostriedky masovokomunikačné * marketing * financovanie
    AnnotationPohľad na to, ako sa STV darilo napĺňať jej marketingový plán - tesne pred zavŕšením reformy. Štyri slová predstavujúce revolučné zmany: produkt, cena, miesto, promotion.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 7-12 + 10 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.