Number of the records: 1  

Marketingový prístup k riadeniu a rozvoju miest

  1. Title Marketingový prístup k riadeniu a rozvoju miest
    TranslationMarketing Approach to Cities and Towns Management and Development
    Author infoFerdinand Daňo, Eva Hanuláková
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 52, č. 7 (2004), s. 891-900. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * rozvoj regionálny * mestá * obce * plánovanie regionálne * plánovanie strategické * marketing mix * stratégia marketingová
    AnnotationVýznam marketingovej koncepcie a jej miesto v procese riadenia a rozvoja miest. Strategické marketingové plánovanie a jeho úloha pri riešení problémov súčasných miest. Nástroje a oblasti marketingu mesta a ich špecifiká. Marketingová stratégia mesta.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00515-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 6-10

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.