Number of the records: 1
Atributy značky a možnosti jejich zkoumání
Title Atributy značky a možnosti jejich zkoumání Author info Milada Marhounová, Šárka Velčovská Author Marhounová Milada Co-authors Velčovská Šárka Source document Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 4 (2004), s. 16-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * trh spotrebiteľský * značky výrobkov * značky výrobné * logo Annotation Problematika značky na spotrebnom trhu, z hľadiska marketingového prístupu k značke. Príspevok rozvíja teóriu koncepcie totálnej značky, v zmysle definovania atribútov značky a ich usporiadania do vrstiev podľa významnosti atribútov pre cieľové osoby. Východiská pre analýzu atribútov značky. Štruktúra atribútov značky, testovanie mena značky, príklady. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1