Number of the records: 1  

Atributy značky a možnosti jejich zkoumání

  1. Title Atributy značky a možnosti jejich zkoumání
    Author infoMilada Marhounová, Šárka Velčovská
    Author Marhounová Milada
    Co-authors Velčovská Šárka
    Source document Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 4 (2004), s. 16-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * trh spotrebiteľský * značky výrobkov * značky výrobné * logo
    AnnotationProblematika značky na spotrebnom trhu, z hľadiska marketingového prístupu k značke. Príspevok rozvíja teóriu koncepcie totálnej značky, v zmysle definovania atribútov značky a ich usporiadania do vrstiev podľa významnosti atribútov pre cieľové osoby. Východiská pre analýzu atribútov značky. Štruktúra atribútov značky, testovanie mena značky, príklady.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.