Number of the records: 1
Využitie stratégie CRM pri obsluhe trhov v globálnom marketingovom prostredí
Title Využitie stratégie CRM pri obsluhe trhov v globálnom marketingovom prostredí Author info Gabriela Bartáková Author Bartáková Gabriela Source document Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 4 (2004), s. 22-24. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * zákazníci * manažment strategický * komunikácia marketingová * systém CRM Annotation CRM ako nová marketingová stratégia a proces neustáleho zhromažďovania údajov zo všetkých miest kontaktu so zákazníkom a ich následnej transformácie do podoby strategických znalostí pre vybudovanie dlhodobého ziskového vzťahu s kľúčovými zákazníkmi. Operatívny a analytický charakter aktivít pri uplatňovaní CRM v praxi. Prostredky pre riadenie vzťahov so zákazníkmi. Telefónné centrum, obchodné oddelenie, webovská hĺbková analýza. Využitie princípov integrovanej marketingovej komunikácie pri budovaní vzťahov so zákazníkmi. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1