Number of the records: 1  

Využitie stratégie CRM pri obsluhe trhov v globálnom marketingovom prostredí

  1. Title Využitie stratégie CRM pri obsluhe trhov v globálnom marketingovom prostredí
    Author infoGabriela Bartáková
    Author Bartáková Gabriela
    Source document Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 4 (2004), s. 22-24. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * zákazníci * manažment strategický * komunikácia marketingová * systém CRM
    AnnotationCRM ako nová marketingová stratégia a proces neustáleho zhromažďovania údajov zo všetkých miest kontaktu so zákazníkom a ich následnej transformácie do podoby strategických znalostí pre vybudovanie dlhodobého ziskového vzťahu s kľúčovými zákazníkmi. Operatívny a analytický charakter aktivít pri uplatňovaní CRM v praxi. Prostredky pre riadenie vzťahov so zákazníkmi. Telefónné centrum, obchodné oddelenie, webovská hĺbková analýza. Využitie princípov integrovanej marketingovej komunikácie pri budovaní vzťahov so zákazníkmi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.