Number of the records: 1  

Fragmenty marketingu malých a stredných podnikov pri vstupe na trhy Európskej únie

  1. Title Fragmenty marketingu malých a stredných podnikov pri vstupe na trhy Európskej únie
    Author infoFrantišek Gurský
    Author Gurský František EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 521-524. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004. ISBN 80-225-1879-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * podnik malý * podnik stredný * manažment * konkurencia * Slovensko * Európska únia * trh
    AnnotationVstup Slovenska do Európskej únie priniesol nové podnikateľské podmienky zvlášť pre malé a stredné podniky. Orientácia marketingových manažérov na novú situáciu. Analýza nových domácich trhových podmienok. Analýza nových trhov. Náčrt úspešnosti rozvoja podniku. Silná konkurenčná atmosféra.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00639-004, PHF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.