Number of the records: 1  

Regionální inspirace pro marketing

  1. Title Regionální inspirace pro marketing
    Author infoJiří Hofman
    Author Hofman Jiří
    Source document Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 525-529. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004 / Varcholová Tatiana ; Ekonomika firiem 2004 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1879-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing regionálny * vízie * regióny * politika regionálna
    AnnotationVýznam marketingu nielen pre úspešnosť podnikov, ale aj pre rozvoj regiónov. Vymedzenie pojmu ideálna predstava či ideálny obraz regiónu a jeho využitie v regionálnom marketingu. Formulácia ideálnej predstavy či vízie pre región. Požiadavky, ktoré musí spĺňať ideálna predstava, aby mohla splniť svoju úlohu v regionálnom marketingu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.