Number of the records: 1  

Analýza slovenského reklamného trhu od roku 1997

  1. Title Analýza slovenského reklamného trhu od roku 1997
    Author infoIvana Hroncová
    Author Hroncová Ivana
    Source document Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 534-537. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004. ISBN 80-225-1879-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords trh reklamný * reklama * analýzy * výdavky * agentúry * obrat peňažný * 1997-2001
    AnnotationAnalýza slovenského reklamného trhu v rokoch 1997-2001. Hľadisko geografickej štruktúry reklamných agentúr a výšky ich obratu v jednotlivých rokoch. Desať najvýznamnejších zadávateľov reklamy podľa výšky ich výdavkov na reklamu. Okrem výdavkov na reklamu, sleduje aj na ktoré prostriedky reklamnej komunikácie boli výdavky určené.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.