Number of the records: 1  

Klientska orientácia v marketingu podnikov služieb

  1. Title Klientska orientácia v marketingu podnikov služieb
    Author infoZuzana Kováčová
    Author Kováčová Zuzana
    Source document Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 548-556. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004 / Varcholová Tatiana ; Ekonomika firiem 2004 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1879-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing služieb * podnik služieb * marketing mix * klienti * konkurencia * marketing manažment
    AnnotationŠpecifiká marketingu služieb. Klientsky orientovaný marketing služieb. Riadenie prvkov marketingového mixu v klientsky orientovanom podniku služieb. Dôraz na partnerstvo vo vzťahu poskytovateľ - klient, ktoré vytvára dlhodobú konkurenčnú výhodu. Marketingový mix bude optimálny len vtedy, ak je manažment schopný neustále ho prispôsobovať požiadavkám klientov a podmienkam, ktoré prináša trh.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.