Number of the records: 1
Merateľné znaky kvality v logistickom prepravnom reťazci osobných vlakov
Title Merateľné znaky kvality v logistickom prepravnom reťazci osobných vlakov Translation Measurable features of quality in logistic transport chain of passengers trains Author info Jozef Majerčák Author Majerčák Jozef Co-authors Bartošová Viera Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 4 (2004), s. 36-39. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 656.2/.4 - Železničná doprava Keywords kvalita * služby dopravné * preprava * doprava verejná * doprava osobná * doprava železničná osobná * reťazce logistické * systém riadenia kvality Annotation Definovanie kvality služieb. Podľa Návrhu európskej normy kvality služby vo verejnej doprave N 75 je kvalita služby definovaná ako súbor kritérií kvality a príslušných opatrení, za ktoré je poskytovateľ služby (subjekt, ktorý uplatňuje súlad) zodpovedný. Kvalitu je nutné chápať ako komplexný ukazovateľ. Jednotlivé úrovne kvality: Hľadaná kvalita služby. Cieľová kvalita služby. Poskytovaná kvalita služby. Vnímaná kvalita služby. S kvalitou služieb súvisí kvalita prepravy. Pojem kvalita prepravy osôb. Pojmy súvisiace s kvalitou. Model systému manažérstva kvality, ktorý bol vytvorený vo Švédsku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1