Number of the records: 1  

How does the satisfaction with non-life insurance sale services influence clients' loyality

  1. Title How does the satisfaction with non-life insurance sale services influence clients' loyality
    TranslationAko spokojnosť s predajom služieb neživotného poistenia ovplyvňuje klientovu lojalitu
    Author infoRafal Malek, Jacek Rodzinka
    Author Malek Rafal
    Co-authors Rodzinka Jacek
    Source document Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 574-583. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004 / Varcholová Tatiana ; Ekonomika firiem 2004 Medzinárodná konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1879-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords spokojnosť zákazníkov * klienti * služby bankové * poistenie neživotné * lojálnosť zákazníkov
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.