Number of the records: 1  

Bankový marketing - osobitosti, vývoj, tendencie

  1. Title Bankový marketing - osobitosti, vývoj, tendencie
    TranslationBank marketing - individualities, developments, trends
    Author infoMária Hasprová, Jana Kotlebová, Štefan Žák
    Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kotlebová Jana EUBFNHKBF - Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 1 (marec 2004), s. 27-31. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * bankovníctvo * banky * história * politika obchodná * globalizácia * služby bankové * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationVývoj bankového marketingu a jeho špecifiká. Nové trendy v bankovom marketingu. Zdroje konkurenčnej výhody bankových subjektov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE04 00376-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu
    : E04 00527-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.