Number of the records: 1  

Marketingový prístup k produktom životného poistenia

  1. Title Marketingový prístup k produktom životného poistenia
    TranslationMarketing access on life insurance products
    Author infoAnna Majtánová, Pavla Zarembová
    Author Majtánová Anna EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Co-authors Zarembová Pavla
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (jún 2004), s. 50-56. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 368 - Poisťovníctvo
    Keywords marketing * trh poistný * segmentácia trhu * komunikácia marketingová * zákazníci * poistenie životné * modely ekonomicko-matematické * matematika poistná
    AnnotationSegmentácia ako súčasť marketingového riadenia. Marketingová stratégia segmentácie trhu s aplikáciou na trh životného poistenia. Modelové riešenie prístupu na poistný trh cez segmentáciu zákazníkov. Aktuálne cesty k zákazníkovi prostredníctvom jednotlivých nástrojov marketingového mixu - produkt, cena, marketingová komunikácia, miesto a distribúcia. Model segmentácie trhu životného poistenia.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00389-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.