Number of the records: 1  

Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov

  1. Title Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára : január 2001
    Author infozostavili: Antónia Štensová, Kornélia Richterová
    Another authors Štensová Antónia (Compiler) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Richterová Kornélia (Compiler) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Labská Helena (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Drahovský Ľubomír (Recenzent)
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2001. - 76 s.
    ISBN80-225-1372-5
    Výstup z projektu VEGA 5052 Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu
    Document kindmiscellanea
    LanguageSlovak, Czech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords partneri obchodní * kanály distribučné * zmluvy obchodné * vzťahy obchodné * marketing * franchising * kooperácia
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (12) - ARTICLES
    Call number796964

    Call numberLocationSublocationInfo
    796964SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.